неделя, 24 февруари 2008 г.

Фолклорна група "Кукери"

Танцувам народни танци от 7 годишна. Израснала съм с танца и ритъмът е в кръвта ми. Не мога да живея без танци и хубава музика. Започнах да танцувам в ансамбъл "Русчуклийче" и въпреки таланта ми, там все нещо не вървеше. На 11 години вече ми писна все да бъда подценявана и се махнах. Толкова бях разочарована, че дори бях на косъм да се откажа от танцуването. Точно тогава обаче бях забелязана от ръководителя на фолклорна група "Кукери" Цецко Колев, който ме покани да танцувам при него. Благодарение на него аз продължих да се занимавам и страстта ми към народните танци растеше. Всичко продължи до 11 клас, когато зарязах всичко, което не е свързано с учене. Да, занм звучи гадно (тъпо), но все не намирах време. Сега живея във Варна, далеч от "Кукери" и всичко, което се случваше там много ми липсва. Там прекарах едни от най-прекраснире си моменти от израстването ми като личност, научих се да ценя българските си корени и съм изключително благодарна на всички хора с които работихме заедно през тези години. Много ви обичам и ми липсвате. Най-хубавото от всичко е, че "Кукери" вече имат сайт, в който има всякаква информация за тяхната дейност.
http://www.koukery.com/Bulgarian.htm
Посетете го и се потопете в атмосферата, в която аз съм израснала. Наистина беше много приятно.
П.П. Държа да отбележа, че лошите ми спомени в Русчуклийче се дължат на лошото отношение на хореографката Сийка Братоева към всички. Ценя качествата и на хореограф, но начина по който учеше децата да танцуват нямаше нищо общо с етичните норми на преподаването.

2 коментара:

Анонимен каза...

Rus4uklii4e o6te si e super,moje bi si bila pri Siika Bratoeva,pri neq i az nqmah jelanie da tancuvam...Igrah v Rus4uklii4e okolo 4 godini,2002-2005,i mi bee dosta dobre s togava6nite rukovoditeli,sprqh da tancuvam zaradi vis6eto obrazovanuie,i nqkoi drugi strani4ni ne6ta,no kato cqlo sum s mnogo dobri vpe4atleniq :)

sabrina1234 каза...

pospoga siika bratoeva e neveroqtna profesionalistka i gena tq e varha the best of the best