вторник, 18 март 2008 г.

Когато жените станат мъже

Жените се славят с клишето, че са нежния пол. Ние сме грациозни, някои от нас се стараят да се поддържат (външния вид) и никога не си позволяваме на обществено място, че дори и като сме сами да извършим някой от следните актове: отделяне на газове през аналното отверстие и през устата (пърдене и оригване). Жените винаги изхвърлят празните опаковки от хладилника и от шкафовете в кухнята. Мъжете за сметка на това пък вършат обратните неща и то като за двама. Аз до сега не съм видяла мъж, който като се събуди сутрин да не си пусне една тънка пръдня под завивиките. А колко празни опаковки съм изхвърляла от хладилника... Интересното е, че има такъв тип мъже, които не се притесняват от газоотделянето си, а дори го правят като център на всеобщото внимание. И още по-интересното е, че на тези мъже им е кеф да показват колко по-шумни и по-миризливи могат да бъдат в тези си действия, когато около тях се намира също толкова пръдлива конкуренция. Мили мъже (силно казано за такива индивиди), държа да ви кажа, че това, което произвеждате като звук и миризма при пърдене не е приятно за всеки. Моля ви ограничавайте се в умишленото и даже насилствено газоотделяне на обществени места! За да не бъда криворазбрана искам да отбележа, че нямам нищо против пърденето и оригването. Това са естествени процеси, след извършването на които, мускулатурата на храносмилателния тракт изпитва облекчение. Но съм против извършването на тези процеси на обществено място. И понеже съм случвала на мъже, които не се притесняват от факта, че ще се "изрежат", aма така убоу! искам да им предложа следното: представете си, ако жените се държахме по същия начин. За да има по-голяма образност на примера, представете си една яка мадама как се оригва, например. Грозно, нали? И за да не хвърлям думи на вятъра ето ви един нагледен пример.



Всъщност клипчето е реклама на мъжко бельо, но едва ли някой е забелязал ;)

4 коментара:

Daniela каза...

Мацката от клипчето е страхотна, толкова СТРАХОТНА, че даже на мен като представител на женския пол ми привлече вниманието:)...И даже след края на клипчето аз пак я харесвам...
Люб, мн си критична към мъжете, те търсят винаги нещо, което да ги оразличи от нас жените, което да ги обедини с другите в стадото, така се чувстват ИСТИНКСИ МЪЖЕ.А какво по-сексапилно от самочувствието на един мъж???!!!
Освен това мъжете приемат повече храна от нас жените, което прави тези физиологични процеси / оригване & отделяне на газове/ малко по-неконтролируем процес отколкото при жените...
Най- големият кошмар на хора, лежащи в коремна хирургия са газовете, които не се отстраняват първите няколко постоперативни дни и издуват коремите им, което предизвиква УЖАСЯВАЩИ болки...ТОКСИЧНОСТ... нормално една игла ги дели от ШАСТИЕТО:)
Газовете не трябва да стоят в нас, трябва да се отделят, естествено нека всички се стараем това да става по тих и неусетен начин!!!
ХУБАВ АПЕЛ ИМА ЦЯЛАТА СТАТИЯ...
Не забравяйте, че когато сте сами, може да правите каквото и както искате...и по колкото пъти есте...(внимавайте само да не бъдете наблюдавани незабелязано от някой друг...)

Любослава каза...

Когато са само разбира се. Пак не си схванала - в статията става за ония селяндури, които както си вървят по улицата и като мине някой човек покрай тях се оригват супер шумно например. И то нарочно! Това според теб нормален призив на природата ли е или изява на собствената простотия? Явно не си обърнала внимание на последните редове, в които казвам че нямам нищо против извършването на тези физиологични нужди, но трябва да си сам или да се прикриваш умело :) А пък това за болноцата от къде го изтърси... Как можа вообще да си помислиш такова нещо, че и да го напишеш като довод и то след моя статия. Та аз ще ставам лекар, ако не си забелязала! Естествено, че в коремна хирургия хората се чувсват така и, че нашата цел е да им помагаме, а не да ги критикуваме. Ти за каква ме взе?!?! Нали ако се скарам на някой болен, че не видиш ли пръднал ще му докарам някоя ятрогения. В болница не може да се спазват тези правила за етика. Същото щеше да е, ако за пример ми беше дала една родилка. Много си зле... Следващия път като оставяш коментар гледай да си подготвена и прочети повторно статията.

Daniela каза...

О, Люб, мисля, че нямаш право да налагаш такива правила в blog-a си...или ако наистина си убедена в тях , аз просто повече няма да пиша.
Аз и за сек не съм искала да кажа, че ще критикуваш пациентите си...Акцентът ми беше върху вредното въздействие на газовете, върху дискомфорта и евентуалната болка, която газовете могат да ни причинят..В тази връзка беше болничният коментар, който като студент по медицина беше по мое мнение адекватен.
И мисля, че няма как да съм забравила, че ще ставаш лекар, след като по цяла седмица караме упражнения заедно.
Статията беше прочетена много добре от мен.
И аз съм на мнение, за разлика от теб, че не трябва да критикуваме ТОЛКОВА остро мъжете си, които изпускат приятни миризми под завивките рано сутрин..есте, че след първото размърдване в леглото газовете ще бъдат отстранени след образуването им цяла вечер..естетсвено е този процес да се чуе, естествено е шумът да не може да се потисне...
А за тези прасета, които ти описваш...аз честно казано не познавам такива, но сигурно има и сугурно са ужасна компания...
Беше груба в коментара на коментара ми и ми стана неприятно докато го четох, не мога да не отбележа...

Внимание!!! каза...

Аз за тва като ше пърдам/оригвам винаги първо казвам Внимание!!! - едно да внимават, ако околните са се разсеяли, едно ако някои иска да избега - да има време. И след тва давам най-доброто от себе си (понякога - на два-три пъти, да не ги заболят хората ръцете от аплодисменти).